A weboldalon sütiket (cookie-kat) használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak.

Az alábbi süti beállításokat alkalmazhatja:

  1. Elengedhetetlen és funkcionális sütik

    Az Elengedhetetlen sütik a weboldal működéséhez feltétlenül szükségesek. Ezek teszik lehetővé a Felhasználó számára a honlapon történő mozgást és szolgáltatások és funkciók használatát.

    A Funkcionális sütik arra szolgálnak, hogy az Üzemeltető tisztában legyen a Felhasználó korábbi beállításaival, az általa megadott adatokkal, információkkal és az egyéb weboldalhasználatai szokásaival, hogy azokat a következő látogatáskor ne kelljen ismét megadni, a beállításai automatikusan betöltődjenek és a weboldalhasználat kényelmesebb legyen. Ide tartoznak például a testreszabott beállítások, mint a szövegméret, betűtípus vagy nyelvi beállítások.
  2. Statisztika sütik

    Ezek a sütik ara vonatkozóan szolgáltatnak adatot, hogy hogyan használják a Felhasználók a weboldalt. A gyűjtött adatok névtelenek és kizárólag a weboldal működésének javítását szolgálják. Olyan adatokat szolgáltatnak, mint hogy melyik a weboldal leglátogatottabb aloldala, illetve milyen nehézségekkel találkoztak a Felhasználok a weboldal használata során. Az ezen sütik által gyűjtött adatok sokkal inkább az összesített használati minták megtekintésére szolgálnak, mintsem az egyes Felhasználók használati szokásainak monitorizálására.
  3. Közösségi média vagy marketing sütik

    Az adatkezelő közösségi oldalainak (LinkedIn, Facebook) elérését, illetve jelen webhely közösségi oldalon történő elérését megkönnyítő sütiket a közösségi oldalak üzemeltetői szolgáltatják. Ebből kifolyólag a közösségi oldalak üzemeltetői hozzáférnek a webhely látogatottságának méréséhez és böngészési szokások feltérképezéséhez kezelt adatok köréhez és tartósan tárolják azokat. Ezen sütik törléséről a Felhasználó gondoskodhat a böngésző beállításaiban. A fenti adatokat a közösségi oldalak üzemelttői célzott reklámok eljuttatása céljából is felhasználhatják.

Részletek a Cookie-k kezeléséről...

Élmény alapú HR

A kimagasló munkavállalói élmény vonzza a tehetségeket, növeli a munkavállalói elkötelezettséget, a produktivitást és csökkenti a fluktuációt. Az optimális munkavállalói élmény pozitív, öngerjesztő folyamatokat is beindíthat.

2018.11.29.

A cégek manapság nagy hangsúlyt helyeznek a márkaépítésre, amelynek fontos eleme a vásárlói élmény nyújtása. A fogyasztó a terméket és a márkát azzal az élménnyel fogja azonosítani, amit átélt a vásárlása, fogyasztása során, legyen az pozitív vagy negatív. 

Élményt keresünk és kapunk, ez alapján döntünk! Nem csak vásárlási döntéseink, de munkahely választásunk során is.

adult-2449725_1920

A tudatos márkaépítésen túl tehát egyre fontosabb a tudatos munkáltatói márka felépítése is. Számos cég küzd azzal, hogy ugyan a HR folyamatai működnek, mégis magas a fluktuáció. HR-nek erre a kihívásra felkészülve újra kell értelmeznie önmagát, és a folyamat alapú gondolkodást ember és élményközpontú gondolkodásra kell cserélnie. Feladata a munka minden aspektusának újratervezése.

A munkavállalói élmény magában foglal minden olyan eseményt, amivel a dolgozó munkája során találkozik, minden olyan élményt, ami munkahelyével kapcsolatos a HR folyamatoktól a vezetői kultúráig, a toborzás első pillanatától kezdve az alumni közösséghez való csatlakozásig. Megtervezéséhez ezért holisztikus gondolkodásmód szükséges. A HR folyamatok újragondolása mellett foglalkozni kell olyan területekkel is, mint a szervezeti kultúra és viselkedés, a munkáltatói márka, a digitalizáció, a munkakörnyezet vagy a szervezeten belüli és az azt körbevevő közösségek.

Azok a szervezetek, akik üzleti működésük középpontjába az élményt helyezik, pontosan értik, hogy a tudatos élménytervezéssel több szempontból is megéri foglalkozni. A kimagasló munkavállalói élmény vonzza a tehetségeket, növeli a munkavállalói elkötelezettséget, a produktivitást és csökkenti a fluktuációt. Az optimális munkavállalói élmény pozitív, öngerjesztő folyamatokat is beindíthat. Az elkötelezett alkalmazottak ugyanis motiváltabbak, ami magasabb ügyfélelégedettséghez vezet. Az elégedett ügyfelek pedig visszatérnek és még többet vásárolnak. A munkatársak a sikert látva ismét csak motiváltabbak lesznek, érzik, hogy a munkájuknak van értelme, így még fókuszáltabban dolgoznak, ami végső soron jobb üzleti teljesítményt eredményez.

 

forrás: 

https://www.hrportal.hu/hr/vajon-elmenyt-jelenthet-a-munkahelyunk-20181129.html

https://hvg.hu/brandchannel/HVG_konferencia_20180827_megujulo_hr_az_elmenyalapu_gazdasagban

 


Vissza az előző oldalra