A weboldalon sütiket (cookie-kat) használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak.

Az alábbi süti beállításokat alkalmazhatja:

  1. Elengedhetetlen és funkcionális sütik

    Az Elengedhetetlen sütik a weboldal működéséhez feltétlenül szükségesek. Ezek teszik lehetővé a Felhasználó számára a honlapon történő mozgást és szolgáltatások és funkciók használatát.

    A Funkcionális sütik arra szolgálnak, hogy az Üzemeltető tisztában legyen a Felhasználó korábbi beállításaival, az általa megadott adatokkal, információkkal és az egyéb weboldalhasználatai szokásaival, hogy azokat a következő látogatáskor ne kelljen ismét megadni, a beállításai automatikusan betöltődjenek és a weboldalhasználat kényelmesebb legyen. Ide tartoznak például a testreszabott beállítások, mint a szövegméret, betűtípus vagy nyelvi beállítások.
  2. Statisztika sütik

    Ezek a sütik ara vonatkozóan szolgáltatnak adatot, hogy hogyan használják a Felhasználók a weboldalt. A gyűjtött adatok névtelenek és kizárólag a weboldal működésének javítását szolgálják. Olyan adatokat szolgáltatnak, mint hogy melyik a weboldal leglátogatottabb aloldala, illetve milyen nehézségekkel találkoztak a Felhasználok a weboldal használata során. Az ezen sütik által gyűjtött adatok sokkal inkább az összesített használati minták megtekintésére szolgálnak, mintsem az egyes Felhasználók használati szokásainak monitorizálására.
  3. Közösségi média vagy marketing sütik

    Az adatkezelő közösségi oldalainak (LinkedIn, Facebook) elérését, illetve jelen webhely közösségi oldalon történő elérését megkönnyítő sütiket a közösségi oldalak üzemeltetői szolgáltatják. Ebből kifolyólag a közösségi oldalak üzemeltetői hozzáférnek a webhely látogatottságának méréséhez és böngészési szokások feltérképezéséhez kezelt adatok köréhez és tartósan tárolják azokat. Ezen sütik törléséről a Felhasználó gondoskodhat a böngésző beállításaiban. A fenti adatokat a közösségi oldalak üzemelttői célzott reklámok eljuttatása céljából is felhasználhatják.

Részletek a Cookie-k kezeléséről...

Szociális készségek a munkahelyen

Manapság az állásinterjúkon a szakmai felkészültség mellett egyre nagyobb figyelem jut a szociális készségek meglétének.

2019.02.07.

Manapság az állásinterjúkon a szakmai felkészültség mellett egyre nagyobb figyelem jut a szociális készségek meglétének. Fontos, hogy a jelölt hogyan tud majd együttműködni a kollégákkal, kommunikálni az ügyfelek és partnerek felé és hogyan kezeli a konfliktusos szituációkat. Egy jó pozíció megszerzéséhez tehát érdemes ezeket a képességeket is fejleszteni!

érzelmi intelligencia

 

Érzelmi intelligencia

Az érzelmi intelligencia szintje határozza meg, hogy mennyire vagyunk képesek felismerni a saját magunk és mások érzelmeit és megérteni azt, hogy ezek hogyan befolyásolják a cselekedeteinket. Ha pedig mindezekkel tisztában vagyunk tenni is tudunk a negatív érzelmek, a stressz, feszültség, szorongás ellen. Ha másokban felismerjük ezeket az érzelmeket, akkor az ezekből eredő cselekedeteiket is értjük és akár kezelni is tudjuk. A pozitív érzelmeket pedig képesek vagyunk erősíteni magunkban és másokban egyaránt. Tehát például képesek vagyunk motiválni, lelkesíteni másokat a munkában. Érdemes tehát egy-egy feszültebb szituációban megállni egy pillanatra és átgondolni, hogy mi vezetett idáig és hogy tudnánk segíteni magunkon vagy akár munkatársainkon.

 

Aktív figyelem

Az egyik legfontosabb képesség, hogy oda tudunk-e figyelni a másikra, és megértjük-e azt, amit mond, illetve a mondanivalója mögöttes tartalmát. Az ügyfél, a kollégánk vagy a főnökünk mélyebb megértése hozzásegít a jobb kapcsolat kialakulásához, a konfliktusok megoldásához és a feladatok hatékonyabb elvégzéséhez.

 

Empátia

Annak képessége, hogy felismerjük mások érzéseit, félelmeit, aggodalmait azáltal, hogy képesek vagyunk az ő helyzetükbe képzelni magunkat. Az empátia segíthet abban, hogy a másik által elmondottakat jobban megértsük, és ne saját feltételezéseinkre építsünk. Abban is hasznos lehet, hogy a másik fél megértése által jobb kapcsolatot tudjunk kialakítani, és a konfliktusokat konstruktív módon tudjuk megoldani.

Forrás: https://hrblog.hu/2018/12/19/3-fontos-szocialis-kepesseg-a-munkahelyen/


Vissza az előző oldalra